Woningbrand aan de Burgemeester Schorerlaan in Heerde

  • Heerde
  • 30 mei 2018
Even voor zessen werd brandweer Heerde opgeroepen voor een melding van een woningbrand aan de Burgemeester Schorerlaan in Heerde.
 
Toen de brandweer ter plaatse kwam was er sprake van een grote rookontwikkling in de woning.
 
Er bleek een magnetron, die onder een houten trap stond, in brand te zijn gevlogen. Daardoor vatte de trap ook vlam.
 
Door snel ingrijpen van de brandweer, was het vuur snel onder controle.
De brandweer heeft de woning geventileerd om de rook wat nog in de woning hing, te verdrijven.
Wij gebruiken cookies