Woning Daarle onbewoonbaar door brand

  • Daarle
  • 20 mei 2017

Door een brand in een woning aan ’t Caphof in Daarle (gemeente Hellendoorn) heeft de woning zoveel schade opgelopen, dat de bewoners niet terug kunnen. Bij het ter plaatse komen van de brandweer betrof het een uitslaande brand. Door de inzet van drie blusvoertuigen is de brand beperkt gebleven tot een woning. Er zijn geen gewonden gevallen

Op zaterdag 20 mei werd de brandweer rond 20.00 uur gealarmeerd voor een brand in een woning aan ’t Caphof in Daarle. Bij aankomst was er sprake van een uitslaande brand die gepaard ging met veel rookontwikkeling. De bewoners waren op het moment van uitbreken van de brand thuis en zijn met behulp van buren in veiligheid gebracht. De brandweer heeft voor het bestrijden van de brand drie blusvoertuigen en een hoogwerker ingezet en had de brand snel onder controle. De betreffende woning heeft veel schade opgelopen. De bewoners kunnen tijdelijk niet terug naar de woning, er wordt vervangende woonruimte voor hen gezocht.

Bij de brand zijn geen gewonden gevallen. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.

Wij gebruiken cookies