Vacature: Medewerker salarisadministratie

Samen werken aan veiligheid

De Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG) heeft één missie: Samen werken aan veiligheid. Onze belangrijkste doelen zijn het voorkomen, beperken en bestrijden van incidenten, rampen en crises en herstel na een ontwrichte situatie. Dit doen wij samen met partners als politie, gemeenten en ambulancedienst.

De VNOG bestaat uit de Brandweer, de GHOR (geneeskundige hulpverlening in de regio)  en de multidisciplinaire afdeling Crisisbeheersing. De brandweer Noord- en Oost-Gelderland is één van de 25 regionale brandweren in Nederland. In onze regio zijn 56 brandweerposten actief in 22 gemeenten. De GHOR geeft op basis van afspraken met ambulancedienst, zorginstellingen, zorgaanbieders en de GGD invulling aan de geneeskundige hulpverlening bij rampen en ongevallen. In de afdeling Crisisbeheersing komen de lijnen samen die de VNOG met andere partners in de hulpverlening kent. Daarbij gaat het onder andere om Defensie, Rijkswaterstaat, Waterschappen etc.  Samen werken we met 1500 brandweervrijwilligers en 300 beroepskrachten aan basis- en opgeschaalde brandweerzorg, de voorbereiding op rampen en calamiteiten, en de bestrijding daarvan. Voor het team HRM van de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een

Medewerker salarisadministratie (medewerker bedrijfsvoering II)
(24 tot 36 uur per week, standplaats Apeldoorn)

Het team HRM maakt deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering. De medewerkers van het team HRM zetten zich in voor optimaal ingerichte HR werkprocessen en een organisatie met duurzaam inzetbare medewerkers. Wij leveren een bijdrage aan de ontwikkeling van medewerkers door te investeren op de kwaliteiten, competenties en talenten van mensen. HRM is als team verantwoordelijk voor het beleid en beheer van rechtspositie, salarissen, personele gegevens, Arbo en HR management informatie.

Het werk
Als medewerker salarisadministratie verwerk en controleer je alle salarismutaties en geautomatiseerde gegevensstromen en verzorg je maandelijks samen met je collega’s de salaris berekeningen en -verwerking. Je adviseert en ondersteunt de HR adviseurs en leidinggevenden vanuit jouw deskundigheid bijvoorbeeld rondom vraagstukken over de salarisstrook, reiskosten, FLO, werkgeversverklaringen en bruto-netto berekeningen. Ook word je ingezet voor het ondersteunen bij regelingen en adviseren over de uitvoering hiervan. Je hebt taken ten behoeve van het verzorgen van kwartaal rapportages en overzichten. Ook de interne controle behoort tot jouw werkzaamheden.

De functie-eisen
Je hebt een afgeronde relevante Mbo-opleiding en bent zeker in het bezit van PDL. Je hebt aantoonbare werkervaring en hebt kennis van relevante ontwikkelingen op je vakgebied. Het is een pré als je bekend bent of ervaring hebt met de taakvelden en processen van een Veiligheidsregio. Kennis en ervaring met RAET applicaties (Beaufort, Gemal en Youforce). Onze ideale kandidaat is een deskundige teamplayer, die moeiteloos communiceert met diverse afdelingen binnen de organisatie. Je bent in staat de vragen van gebruikers te analyseren en hiervoor adequate oplossingen aan te dragen. Wij vinden het belangrijk dat je integer, verantwoordelijk, analytisch, nauwkeurig en kwaliteitsgericht bent.

Ons aanbod
Wij bieden een prettige werksfeer en een uitdagende functie. De duur van de aanstelling is in eerste instantie één jaar. Bij goed functioneren, kan de aanstelling worden omgezet in een vast dienstverband. Een voorwaarde voor aanstelling is het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Afhankelijk van opleiding en ervaring word voor de functie van medewerker salarisadministratie een salaris geboden van aanloopschaal 7 of de functionele schaal 8  met een maximum salaris van € 3.520,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband. Daarnaast bieden wij een pakket goede secundaire (flexibele) arbeidsvoorwaarden.

Procedure
Deze vacature wordt tegelijk in-en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang op de externe kandidaat.

Tot de interne kandidaten behoren:

  • Alle medewerkers (zowel beroeps als vrijwillig) aangesteld bij de VNOG;
  • Medewerkers die op basis van een uitzend- of payrollovereenkomst werkzaam zijn bij de VNOG;
  • Medewerkers die bij de VNOG gedetacheerd zijn vanuit een ambtelijke aanstelling.

Nadere informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Eric Vosmeijer (senior salarisadministrateur). Hij is bereikbaar op telefoonnummer 088 - 310 65 14.

Sollicitatie
Jouw motivatie met Curriculum Vitae kun je tot en met 20 maart 2020 per email sturen naar sollicitaties@vnog.nl ter attentie van Peter Vos (Teamleider HRM). Vermeld in het onderwerp het vacaturenummer en de functie waarop je solliciteert.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 13 2020.

- Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld -

Noord- en Oost-Gelderland
Europaweg 79
7336 AK Apeldoorn
088-310 4000

Delen