Ben je maatschappelijk betrokken, flexibel, betrouwbaar en voel je je thuis in een organisatie waarin we respect hebben voor elkaar? Kom dan werken bij de Veiligheidsregio Haaglanden!De 1200 medewerkers van de Veiligheidsregio Haaglanden zetten zich in voor de veiligheid van meer dan één miljoen mensen en bedrijven in de regio Haaglanden. Onze organisatie is daadkrachtig en dynamisch. We werken in een multiculturele omgeving waarin we in directe verbinding staan met gemeenten, andere hulpdiensten en burgers. Het vakmanschap van onze medewerkers stimuleren we door opleiding en training. En we bieden je volop mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen. Ben je een verbinder, resultaatgericht en hulpvaardig? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en bij te dragen aan een veilig en gezond Haaglanden.

De Veiligheidsregio Haaglanden is voor de afdeling HRM per direct, tijdelijk voor de duur van één jaar, op zoek naar een:

Medewerker Administratieve Ondersteuning (30 uur per week)
Vacaturenummer 2019-05-019

Wie ben jij?
Ben jij die enthousiaste, accurate, breed inzetbare administratieve duizendpoot die rustig blijft onder druk? Heb jij een ‘hands-on’ mentaliteit en vind je het interessant om binnen de VRH een bijdrage te leveren aan diverse HRM-processen? Dan is de functie van Medewerker Administratieve Ondersteuning echt iets voor jou!

Wat is het doel van de functie van Medewerker Administratieve Ondersteuning?
De afdeling HRM is volop in ontwikkeling. Digitalisering van de HR-processen is een van de speerpunten dit jaar. Tegelijkertijd vindt er een optimalisatie van de processen plaats. Jij ondersteunt de medewerkers van de VRH en de collega’s van de afdeling HRM op administratief gebied en bent actief betrokken bij het digitaliseringsproces. Je bent een mee werker en –denker en ziet mogelijkheden om processen efficiënter in te richten. Daarnaast bied je secretariële ondersteuning ten behoeve van de afdeling welke bestaat uit een aantal HRM adviseurs, specialistische beleidsadviseurs, juristen en medewerkers Rechtspositie. Je rapporteert rechtstreeks aan het afdelingshoofd HRM. 

Wat ga je doen?

  • Je handelt diverse correspondentie af;
  • Je draagt zorg voor een zorgvuldige administratieve verwerking van standaard brieven en besluiten, zoals nevenwerkzaamheden, aanpassing reiskosten, studiefaciliteiten, etc.
  • Je bent verantwoordelijk voor het proces rondom overheids- en brandweerjubilea;
  • Je zorgt voor een juiste en tijdige verwerking van de ziek- en herstelmeldingen;
  • Je draagt zorg voor de ANW-administratie;
  • Je ondersteunt bij het beheer van het digitale personeelsdossier;
  • Je biedt ondersteuning t.b.v. arbo gerelateerde zaken zoals o.a. de dienstongevallen;
  • Je archiveert de binnenkomende post en uitgaande besluiten in de personeelsdossiers;
  • Je draagt zorg voor de verdeling van de signaleringen vanuit het personeels-informatiesysteem;
  • Je toont initiatief, denkt mee en komt met verbetervoorstellen voor o.a. werkprocessen;
  • Je verricht diverse ondersteunende werkzaamheden voor de afdeling HRM.

Wat verwachten wij van jou?
Functie-eisen:

  • Je bent in het bezit van een MBO-diploma (niveau-4) op administratief gebied;
  • Affiniteit met HRM is een pré;
  • Ervaring met het personeelssysteem Workforce is een pré;
  • Je hebt ervaring in het werken met Microsoft Outlook, Word en Excel;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Competenties:

  • Accuraat
  • Flexibel
  • Integer
  • Servicegericht
  • Communicatieve vaardigheden 

Wat bieden wij?
Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring bedraagt het salaris voor de functie van Medewerker Administratieve Ondersteuning maximaal € 2.729,00 bruto per maand (functionele schaal 6) bij een fulltime aanstelling van 36 uur. De aanstelling is voor de duur van één jaar.

Interesse in de functie?
Je kunt tot 1 juli 2019 je sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2019-05-019 mailen naar de mailbox werving-selectie@vrh.nl. We verwachten in één mail een cv en motivatiebrief.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 4 juli 2019 of 9 juli 2019 in de vorm van speeddates. Dit betekent dat er op één dag een gesprek plaatsvindt met de sollicitatie- en adviescommissie.

Indiensttreding zal via een payrollconstructie van Randstad verlopen.

We willen een afspiegeling zijn van de maatschappij en zijn op zoek naar mensen met een diversiteit aan achtergronden en ervaringen om gezamenlijk een krachtig team te kunnen vormen. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt worden van harte uitgenodigd om te solliciteren.

Vragen over de functie-inhoud of selectieprocedure?

Neem contact op met Laura Kraakman, (06) 18 99 88 19 of laura.kraakman@vrh.nl.

Den Haag-Loosduinen
Dedemsvaartweg 1
2545 AP Den Haag
088-8868000

Delen