Medewerker Organisatieontwikkeling en HR

Wij zoeken een energieke spin in het web met ervaring in functioneel beheer van een HR-systeem.

Wie ben jij?
Je bent een verbindende persoonlijkheid met oog voor proces, structuur, detail én mens. Om deze fulltime rol succesvol en met werkplezier te kunnen vervullen, ben je empathisch, nauwgezet, heb je oog voor kwaliteit in dienstverlening en ben je innovatief.

Je houdt je aan een takenpakket vol verantwoordelijkheid, afwisseling, uitdaging en structuur. Jij omverteert geen problemen met de opvragen van informatie boven tafel en weet de meeste HR-gerelateerde vragen te beantwoorden. Van het nu gaat over aanstellingen, salarisbetalingen, verlofvormen van ziekteverzuim, weet je wat er speelt en voel je je helemaal op je plek als eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers.
De rol van regisseur van verschillende processen binnen de afdeling is je op het lijf geschreven.
Je krijgt energie van een belangrijke coördinerende en verbindende rol op de Personeelsadministratie (PA) en tussen de medewerkers van de PA en de Salarisadministratie (SA). Je bent de onmisbare schakel tussen de verschillende disciplines van het
team O&HR en voor de adviseurs. Je denkt me, signaleert en stelt verbeteringen voor. Natuurlijk heb je parate kennis van de CAR/UWO en heb je bij voorkeur binnen ervaring binnen een brandweerorganisatie.

Wie zijn wij?
Brandweer Gooi en Vechtstreek is een dynamische organisatie met een informele en professionele werksfeer. We maken deel uit van de Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek waarin we samenwerken met de Veiligheidsregio Flevoland, de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio (GHOR), de politie, het Openbaar Ministerie en gemeenten. Bij Brandweer Gooi en Vechtstreek werken - als vrijwilliger en als beroeps - ruim vijfhonderd mensen en het korps bestaat uit dertien brandweerposten in zeven gemeenten.
Het Team O&HR van Brandweer Gooi en Vechtstreek werkt nauw samen met het Team HR van Brandweer Flevoland onder aansturing van één afdelingshoofd.

Wat ga jij doen?
Een belangrijke taak binnen je functie is het functioneel beheer van het E-HRM systeem (ADP Workforce), het is dan ook een pré wanneer je met dit systeem ervaring hebt. Binnen onze organisatie wordt een aantal jaren gewerkt met portals voor medewerkers (ESS) en leidinggevenden (MSS). Het is van belang voor alle ingerichte processen om te blijven monitoren en te optimaliseren bij (technische) veranderingen en verbetervoorstellen in te brengen. Naast de gevolgen van wijzigingen in de rechtspositieregelingen, nieuwe ontwikkelingen van de leverancier in de gaten en rol je deze uit zo'n aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk aanbod richting onze medewerkers en leidinggevenden te blijven aanbieden.

  • verwerken van de instroom, uitstroom en doorstroom van medewerkers inclusief het opstellen van de rechtspositie besluiten;
  • de signaleren en bewaken van relevante termijnen;
  • de jaarlijkse toekennen van de verlofrechten;
  • de opzet en aanlevering van specifieke managementrapportages en/of overzichten in samenwerking.

Wat bieden wij?
Wij bieden u een tijdelijke aanstelling voor een jaar met uitzicht op een enorm hart. Het salaris bedraagt maximaal
3.591,- bruto per maand (schaal 8, salarispeil van 1 oktober 2020) op basis van een 36-urige werkweek. Afhankelijk van je opleiding en relevante ervaring met een arbeidsmarkttoelage tot de mogelijkheden.

Daarnaast ontvang je 17,45% van je brutosalaris in de vorm van een Individueel Keuze Budget (IKB). Dit IKB kun je naar eigen inzicht inzetten voor een extra vrije tijd van geld. Verder kennen wij onder een reiskostenvergoeding woon- werkverkeer van 100% bij reizen per openbaar vervoer. Je bouwt pensioen op bij het ABP. Je hoofdstandplaats is Hilversum.

Wil jij onze nieuwe collega zijn?
Stuur dan je motivatiebrief en cv voor 8 maart 2021 in via deze link. We werven in- en extern. Onze nieuwe collega is actief voor brandweer Gooi en Vechtstreek als Brandweer Flevoland. In de sollicitatiecommissie nemen collega's uit beide regio's deel .

De gesprekken vinden plaats op 17 maart 2021.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Mieke Harder (Hoofd O&HR) via mieke.harder@brandweergooivecht.nl
Voor vragen over de procedure neem je contact op met Yvonne Schipper (O&HR Adviseur) via yvonne.schipper@brandweergooivecht.nl 

Acquisitie n.a.v. deze vacature is niet op de vraagprijs.

 

Post Hilversum
Kamerlingh Onnesweg 148
1223 JN Hilversum
035-6885555

Delen