Coördinator Incidentbestrijding

Wij zoeken een

Coördinator Incidentenbestrijding (fulltime)

bij wie samenwerken in het bloed zit.

Wie zoeken we?
Brandweer Gooi en Vechtstreek richt een nieuw team Incidentenbestrijding in, bestaande uit de vrijwilligersposten en de 24-uursdienst. In de nieuwe functie Coördinator Incidentenbestrijding ben je verantwoordelijk voor het functioneren van de brandweerposten Loosdrecht, Laren en Logistiek en Ondersteuning. Deze functie zal na 1 jaar worden geëvalueerd. Gelijktijdig met deze vacature wordt geworven voor de functie Teamleider Incidentenbestrijding.

Wie zijn wij?
Brandweer Gooi en Vechtstreek is een dynamische organisatie met een informele werksfeer. We maken onderdeel uit van de Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek waarin we samenwerken met de Veiligheidsregio Flevoland, de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio (GHOR), de politie, het Openbaar Ministerie en gemeenten. Bij Brandweer Gooi en Vechtstreek werken - als vrijwilliger en als beroeps - ruim vijfhonderd mensen en het korps omvat dertien brandweerposten in zeven gemeenten.

Wie ben jij?
Je hebt hart voor de brandweervrijwilligers en snapt wat hen beweegt. Je hebt overzicht, luistert goed en houdt van het oplossen van problemen. Je schakelt tussen uniformiteit en maatwerk en weet daarin een goede balans te vinden. Je stimuleert een open, inspirerende werkomgeving waarin wordt samengewerkt en elkaar feedback wordt gegeven. Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Bij voorkeur ben je repressief inzetbaar (bevelvoerder of OVD) en kan je in de dagdienst op vrijwilligersposten flexibel worden ingezet.

Wat ga jij doen?
Je bent verantwoordelijk voor het doelmatig en doeltreffend functioneren en geeft leiding aan meerdere vrijwilligersposten, werkt samen de collega-coördinatoren en ondersteunende afdelingen. Je bent verantwoordelijk voor de paraatheid en vakbekwaamheid van de vrijwilligers, geeft uitvoering aan het personeelsbeleid en monitort het personeelsbestand op basis van strategische personeelsplanning (in-, door- en uitstroom). Je initieert wervingsactiviteiten en onderhoudt contacten met (potentiële) werkgevers van vrijwilligers.Je signaleert, analyseert en adviseert over ontwikkelingen in repressieve vraagstukken en verbetert operationele processen van de vrijwilligersposten. Een deel van je werk vindt ’s avonds plaats.

Wat bieden wij?
Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden we een salaris in schaal 10
(maximaal € 4450,- bruto per maand, salarispeil van 1 juli 2020, aanloopschaal 9) ) op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je 17,45% van je brutosalaris in de vorm van een Individueel Keuze Budget (IKB), in te zetten voor bijvoorbeeld extra vrije tijd of geld. Wij bieden een tijdelijke aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Je hoofdstandplaats is Hilversum.

Word jij onze nieuwe collega?
Stuur dan je motivatiebrief en cv voor 13 juli 2020 in via deze link. We werven tegelijkertijd in- en extern. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten de voorkeur. Vanwege de intensieve samenwerking met Brandweer Flevoland, zal een collega van Flevoland zitting nemen in de selectiecommissie.

PROCEDURE
Gesprekken vinden plaats op woensdag 22 juli 2020. Een assessment kan deel uitmaken van het selectieproces.

Meer informatie
Voor meer informatie over de functie:
Erik Ferrari, Plv Directeur Brandweerzorg
06 – 82 21 20 46
Erik.ferrari@brandweergooivecht.nl.

Voor meer vragen over de procedure:
Thijs Jan Janssen, HR adviseur
06 – 30 73 64 80
Thijs-jan.janssen@brandweergooivecht.nl

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Post Hilversum
Kamerlingh Onnesweg 148
1223 JN Hilversum
035-6885555

Delen