Medewerker Facilitair Bedrijf

Ik weet het al, ik wil solliciteren!

Met en voor wie ga je werken?

Binnen Veiligheidsregio Fryslân werken Crisisbeheersing, Brandweer en GGD samen aan een veilig en gezond Fryslân. Samenwerken met andere organisaties staat hierbij centraal. Ons werk is divers, geen dag is hetzelfde. Net als de mensen die bij ons werken. Van medewerker Facilitair Bedrijf tot medewerker materiaalbeheer, van jeugdverpleegkundige tot adviseur risicobeheersing: wij zijn allemaal Veiligheidsregio Fryslân. Iedereen draagt vanuit de eigen expertise bij aan het functioneren van onze organisatie. Daarbij streven we naar een ‘Great Place to Work’ voor onze medewerkers. Dit betekent onder meer dat we aandacht hebben voor goed werkgeverschap, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers.

Ons team

Je gaat deel uitmaken van een groep enthousiaste collega’s. Onze afdeling bestaat uit verschillende teams allemaal met eigen kennis en expertise op het gebied van inkoop, vastgoed en facilitaire dienstverlening. Jij gaat het team Brandweer versterken, waar nu in totaal 6 collega’s werken aan vastgoedbeheer, nieuwbouw en renovatie, en het optimaliseren van onze dienstverlening. Duurzaamheid loopt hier als een rode draad doorheen.

Met elkaar leveren wij een bijdrage aan de doelstellingen van Veiligheidsregio Fryslân.

Als Medewerker Facilitair Bedrijf

  • Ben je contractbeheerder voor de soft services zoals schoonmaak, terreinonderhoud en energiebeheer etc.
  • Zorg je ervoor dat leveranciers de contracten volgens afspraak uitvoeren, je voert mutaties door en doet verbetervoorstellen naar de contracteigenaren.
  • Beheer je de contracten op financieel gebied, bewaakt de voortgang en rapporteert deze periodiek naar de contracteigenaar.
  • Lever jij een bijdrage aan projecten en de ontwikkeling en verbetering van producten en diensten binnen de afdeling.
  • Bewaak jij actief het verbruik van gas, water en elektriciteit binnen de VRF. Hierbij doe je verbeteringsvoorstellen om energie te reduceren in lijn met ons duurzaamheidsbeleid.
  • Stuur je op verplichtingen vanuit wetgeving, zoals informatieplicht, en beheer je het energiemanagementsysteem (EMS).
  • Ben jij maatschappelijk bewust en zie jij verduurzaming en het stimuleren van de circulaire economie als een uitdaging.

Als medewerker Facilitair Bedrijf is het logisch dat jij beschikt over:

  • Een afgeronde HBO opleiding bij voorkeur op het gebied van Facilitair management.
  • Bij voorkeur minimaal twee jaar werkervaring in het facilitaire vakgebied.
  • De vaardigheid om te prioriteren. Je bent in staat om vlot op alle niveaus te kunnen schakelen en communiceren.
  • Zowel intern als naar leveranciers.
  • Een hands-on mentaliteit waarbij je resultaatgericht werkt.

Wat bieden we jou?

  • Afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring bedraagt de inschaling maximaal € 3.591 bruto per maand bij een werkweek van 36 uur. (schaal 8 CAR UWO)
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB). Dit bedraagt 17,05% van je brutosalaris. Met het IKB kun je keuzes maken die passen bij jouw persoonlijke wensen en doelen.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een reiskostenvergoeding.
  • Wij zoeken een collega voor een langere periode. Veiligheidsregio Fryslân start met een aanstelling voor de periode van één jaar. Bij goed functioneren heb je uitzicht op een vaste aanstelling.  

Wil je meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Marcel van Wijk, afdelingshoofd Facilitair Bedrijf, via e-mailadres m.vanwijk@vrfryslan.nl

Wanneer je bij ons komt werken, moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag inleveren. Interne en externe werving vindt gelijktijdig plaats. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.

Word jij onze nieuwe collega?

Dan horen we graag van jou! Je kunt tot en met 22 augustus 2021 solliciteren via deze link. De gesprekken vinden plaats in week 34. In verband met het coronavirus kunnen de eerste gesprekken gevoerd worden via Teams. 

Veiligheidsregio Fryslân
Harlingertrekweg 58
8913 HR Leeuwarden
088-2299999

Delen