Ben jij onze energieke managementassistente?

Ondersteunen zit je in het bloed, je denkt altijd een stap vooruit en je voelt je goed binnen de dynamische omgeving van de Brandweer. Wij zijn op zoek naar een energieke managementassistent m/v (voor 36 uur p/w)

Jouw taken en verantwoordelijkheden zien er als volgt uit

Als managementassistent ben je verantwoordelijk voor de goede ondersteuning van de afdelingshoofden en hun directe teams. Door jouw inzet, maak je hen die je ondersteunt het werken makkelijker. Je houdt je concreet bezig met het beheren van de agenda’s, het beheren van de mail, het organiseren van vergaderingen, managementdagen, evenementen binnen de organisatie, daarnaast lever je projectondersteuning. Iedere managementassistent heeft daarnaast eigen aandachtsgebieden.

Almere Stad
Markerkant 15-13
1314 AT Almere
0900-0165

Het team

De managementassistenten zijn ondergebracht in het Management Ondersteunings Team (MOT). Er wordt gewerkt met een één loket-principe. Het team bestaat uit totaal 3 collega’s. Samen zorgt het MOT ervoor dat er altijd iemand beschikbaar is. Deze werkwijze, maar ook de manier van samenwerken binnen het team vraagt specifieke competenties en persoonseigenschappen van je.

Je voldoet aan onderstaand profiel

Je bent een zeer ervaren managementassistente met minimaal 5 jaar relevante werkervaring. Je beschikt over een diploma van een relevante opleiding, op MBO-4 niveau. Bovendien kun je aantonen dat je ook na het behalen van je diploma, niet stil hebt gezeten. Je bent iemand die zich blijvend ontwikkelt. Je bent proactief, pakt snel nieuwe klussen en ontwikkelingen op, je bent flexibel in de omgang en qua inzetbaarheid. Om de samenwerking binnen het team optimaal te laten verlopen, is het van belang dat je een echte teamplayer bent. Voor een goede vervulling van de functie vinden we de volgende competenties belangrijk: plannen en organiseren, accuraat, communicatief, organisatiebewustzijn, klantgerichtheid, dienstverlenend, integer, leergierig, meedenkend, verantwoordelijkheid nemen en tot slot, werken vanuit vertrouwen.

Wat wij jou te bieden hebben

Brandweer Flevoland biedt in de eerste plaats een boeiende functie aan in een organisatie die volop in beweging is. Afhankelijk van ervaring en opleiding bieden wij een goed salaris (voor 36 uur per week, schaal 7, maximaal € 2.986,-, bruto per maand), 8% vakantiegeld, 6% eindejaarsuitkering, opleidingsmogelijkheden, een tegemoetkoming in de kosten voor de zorgverzekering (bij deelname collectieve verzekering) en flexibele werktijden.

Het gaat in eerste instantie om een tijdelijke aanstelling voor een jaar. Na dit jaar wordt in de regel bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden de tijdelijke aanstelling omgezet naar een vaste aanstelling. Je kunt zowel in Almere als in Lelystad ingezet worden.

Solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Linda Korenberg, managementassistente, telefoon 06-83524288 of per e-mail: l.korenberg@brandweerflevoland.nl. Voor meer informatie over de procedure, neem je contact op met Marsha Jonker, telefoon: 06-13929252 of per e-mail: m.jonker@brandweerflevoland.nl. Word jij enthousiast van deze oproep, twijfel dan niet en reageer voor 2 maart a.s. Schrijf een aansprekende sollicitatie, aangevuld met een volledig CV en stuur deze naar: vacatures@brandweerflevoland.nl. Dinsdag 20 maart 2018 vinden de gesprekken plaats.

Deze vacature wordt eerst intern gepubliceerd. Vanaf 12 februari a.s. wordt de vacature ook extern gepubliceerd. Interne kandidaten hebben voorrang op externe kandidaten. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Wij gebruiken cookies