Administrateur bij team Finance, Planning & Control

Als administrateur ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie. Je coördineert de werkzaamheden, beheert als key-user de inrichting en bewaakt de processen m.b.t. crediteuren, debiteuren, activa, grootboek en verplichtingen. Periodieke in- en externe verslaglegging, verzorgen van rapportages en het bewaken van voortgang en kwaliteit hierbij, zijn vaste onderdelen van jouw werk. Je onderhoudt contact met de accountant, geeft gevraagd en ongevraagd advies en neemt deel aan projecten. Je hebt direct contact met de salarisadministratie en hebt affiniteit met deze processen, bij afwezigheid vindt onderlinge vervanging plaats. Je hebt ruime ervaring op het gebied van financiën/accountancy. Je bent bekend met ERPsystemen en bij voorkeur Unit4 Business World On! (UBW). Je hebt aantoonbare kennis van SISA, financiële regelgeving van gemeenten, provincies en rijk (BBV) en van vennootschapsbelasting (VPB). Je weet wat een gemeenschappelijke regeling inhoudt en welke specifieke positie deze inneemt in het lokale bestuur. Je bent analytisch sterk, goed in het doorgronden van processen en hebt affiniteit met het functioneel beheer van applicaties. Je beschikt over een proactieve en flexibele werkhouding.

Wij hechten waarde aan een plezierige werksfeer, waar jij met jouw gevoel voor humor een belangrijke bijdrage aan levert. Je hebt een HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur ben je in het bezit van een HEAO-BE en/of SPD diploma. Verder heb je meerdere jaren werkervaring met soortgelijke werkzaamheden. Doordat de Veiligheidsregio’s Flevoland en Gooi en Vechtstreek de samenwerking zoeken, zullen de werkzaamheden na verloop van tijd verdeeld worden over de financiële teams van beide regio’s.

Ons aanbod
Brandweer Flevoland biedt in de eerste plaats een boeiende functie in een organisatie die volop in beweging is. Het gaat om een tijdelijke aanstelling van een jaar met (bij gelijke omstandigheden en goed functioneren) uitzicht op een vaste aanstelling. Brandweer Flevoland is onderdeel van Veiligheidsregio Flevoland. Al het personeel is in algemene dienst van de Veiligheidsregio, maar werkzaam bij de brandweer. Deze functie is ingeschaald in schaal 10. Daarbij hoort een maximaal bruto maandsalaris van € 4.225,- op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling hangt af van kennis en ervaring (eventueel aanloopschaal 9).

Daarnaast biedt Veiligheidsregio Flevoland goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals: Een individueel keuzebudget van 17,05%, bestaande uit vakantiegeld (8%), eindejaarsuitkering (6,75%), levensloopbijdrage (1,5% tot 2020) en bovenwettelijk verlof (0,8%, naast wettelijk verlof 144 uur). Hiervoor kun je bijvoorbeeld extra verlof kopen of extra inkomen genereren; Tegemoetkoming in de kosten voor de zorgverzekering (bij deelname aan de collectieve ziektekostenverzekering); Reiskostenvergoeding; Aansluiting bij pensioenfonds ABP.

Geïnteresseerd?
Voor meer informatie over de inhoud van jouw nieuwe functie bel met Adriaan Bootsma, Teamleider Finance, Planning & Control, telefoon: 06-83490094. Voor meer informatie over de procedure, neem je contact op met Irene Doosje, HR adviseur, telefoon: 06-83521071. Mail je sollicitatiebrief + cv uiterlijk 3 mei 2019 naar vacatures@brandweerflevoland.nl. De gesprekken zullen in week 20 plaatsvinden. Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern gepubliceerd. Interne kandidaten hebben, bij gelijke geschiktheid, voorrang bij de invulling van deze functie. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Almere Stad
Markerkant 15-13
1314 AT Almere
0900-0165

Delen