Senior Systeembeheerder (1 Fte/ 36 uur)

Ben jij oplossingsgericht en creatief en hou je niet van stilzitten? Voel jij je prettig in een ICT-omgeving die blijft innoveren? Heb je veel kennis opgebouwd en wil je die nu inzetten voor de maatschappij in plaats van je targets te halen? En vind je het leuk om jouw kennis zowel binnen als buiten je eigen afdeling te delen? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Senior Systeembeheerder en zien we je reactie op onze vacature graag tegemoet! Als Senior Systeembeheerder draag jij bij aan de infrastructuur die in onze dagelijkse werkzaamheden noodzakelijk is. En die ook van wezenlijk belang is tijdens een ramp of crisis. Je maakt deel uit van de afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) van Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost. Die afdeling werkt aan een infrastructuur, die steeds geavanceerder op de kaart wordt gezet. Je hebt de vrijheid om zelfstandig allerlei projecten op jouw vakgebied op te pakken en jezelf te ontwikkelen.

Wie zijn wij

Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost is een organisatie waarin brandweer, GHOR en bevolkingszorg samenwerken. Samen voorkomen, beperken en bestrijden we rampen en incidenten. De afdeling I&A ontwikkelt en beheert de informatievoorziening. Als Senior Systeembeheerder adviseer je over het informatiebeleid voor de eigen organisatie en weet je deze info te vertalen naar de interne klant. Je zorgt voor een goede infrastructuur, waardoor de medewerkers en de partners van de veiligheidsregio optimaal kunnen communiceren tijdens een ramp of crisis, als de veiligheid van de inwoners in gevaar komt, of dreigt te komen. De medewerkers binnen de afdeling I&A vormen een hecht team. Iedereen heeft zijn of haar eigen werkzaamheden en projecten en werkt daar hard voor. Maar er valt ook genoeg te lachen, je humor wordt dan ook zeer gewaardeerd. En een bourgondische inslag is op deze afdeling een must.

Wat ga jij bijdragen

  • Je draait (zelfstandig) projecten, die onder andere als doel hebben de papieren processen te digitaliseren en diensten en producten te ontwikkelen en verbeteren;
  • Je zorgt ervoor dat office365 geïmplementeerd wordt binnen de hele organisatie;
  • Je vertaalt de technische specificaties en mogelijkheden, zodat de mensen waar je mee werkt ze begrijpen en kunnen toepassen;
  • Je volgt de ontwikkelingen op jouw vakgebied op de voet en deelt ze met het team wanneer ze relevant zijn voor de ontwikkeling van de organisatie;
  • Je draait mee in het piketrooster voor bereikbaarheid buiten werktijd, waarbij het gaat om een handjevol daadwerkelijke meldingen.

Wie zoeken wij

  • Je bent een all rounder op het gebied van systeembeheer met de nodige ervaring. Collega’s kunnen bij jou terecht met hun vragen;
  • Je werkt graag met mensen en met jouw sociale vaardigheden kun je de behoeften van je collega’s vertalen;
  • Je hebt analytisch vermogen en je bent klantgericht ingesteld.

Wat vragen wij

  • Je hebt een HBO-opleiding afgerond, bij voorkeur in de richting van ICT;
  • Je hebt certificeringen voor Vmware en Citrix en je hebt aantoonbare ervaring op die gebieden;
  • Je bent goed op de hoogte van ITIL en de gangbare beheerprocessen die op een serviceorganisatie van toepassing zijn;
  • Je bent bekend en hebt ervaring met recente versies van onder andere Powershell, Res Workspacemanager (Ivanti Workspace Control), Veeam,MDT, App-V en MS Server;
  • Je bent gewend te werken in de volle breedte van het werkveld van systeembeheer.

Wat bieden wij

  • Je krijgt eigen verantwoordelijkheid met ruimte voor eigen projecten, waarin je je creativiteit kwijt kunt;
  • Je wordt aangesteld met een proefperiode van een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling in de functie;
  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 2.675,- bruto per maand in aanloopschaal 9 tot maximaal € 5.017,- bruto per maand in uitloopschaal 11 (norm 1 oktober 2019) bij een 36-urige werkweek;
  • Je krijgt daarnaast een Individueel Keuze Budget van 17,05% van je jaarsalaris, dat je naar eigen inzicht kunt laten uitbetalen of kunt omzetten in bijvoorbeeld verlof of een studie;
  • Je krijgt een vergoeding voor bereikbaarheid tijdens de piketdienst;
  • Er is ruimte om vakgerichte opleidingen te volgen;
  • We hanteren flexibele werktijden en je krijgt de mogelijkheid om te flexwerken op meerdere locaties of vanuit huis;
  • We werken in een informele, maar professionele cultuur;
  • Je wordt geschoold in de basisvaardigheden die horen bij het verlenen van eerste adequate hulp.

Wil je reageren

Wij kijken uit naar jouw cv met begeleidende brief.

Voor meer informatie over deze functie/ vacature kun je contact opnemen met Jurgen Tessers, afdelingshoofd Informatiemanagement & Automatisering (040-2203699). Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Jessica Heinemans, HR Adviseur a.i. (040-2203827).

Solliciteren kan tot en met 27 oktober 2019 door je motivatiebrief en CV in te sturen via https://www.vrbzo.nl/werken-bij-vrbzo/. De gesprekken worden gehouden op 4 november 2019.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Voor indiensttreding wordt er een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aangevraagd.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

 

Eindhoven-centrum
Deken van Somerenstraat 2
5611 KX Eindhoven
040-2203203

Delen